احلي الاوقات 9

    ماذااا قالت خولةعن الطلاب؟؟

    شاطر

    mido99
    عضو الماسي
    عضو الماسي

    ذكر
    عدد الرسائل : 830
    العمر : 27
    العمل/الترفيه : طالب
    نقاط : 4672
    تاريخ التسجيل : 09/04/2009

    ماذااا قالت خولةعن الطلاب؟؟

    مُساهمة من طرف mido99 في الجمعة أبريل 17, 2009 9:56 am



    بالنسبة لتصويت اصحابها قالت لي انها لم تتفاجأ من الشباب عادي حتى يحيى رغم انه وعدها لكن ما انصدمتش منه لما ما صوت لزاهر لانه واضح الشباب اتفقوا و خلاص هو لازم يكون معهم .قالت لي رغم اللي حصل انا كتير بحبهم كلهم بدون استتناء لكن لما طلعت انصدمت من بعد الاشخاص

    قالت لي ان صدمتها الكبرى كانت من تانيا لانها كانت تعتقد انها مقربة منها جدا و لازالت تحت تأثير الصدمة و افهمتها انه باينة الحكاية لانها بدها تتخلص من منافسى ة قوية و هي خايفة جدا يحصل نفس الشيء مع ديالا .
    قالت لي انها بتحب ديالا اكثر واحدة و اكثر واحدة كانت بتحن عليها و هما بيحبوا بعض جدا و انشاء الله حيضلوا اصحاب قوي وهي نفسها ديالا تطلع بالجمهور حتى ما تعاني نفس موقفها قالت بالحرف ادا طلعت ديالا فسأحس اني غادرت الاكاديمية للمرة التانية.
    قالت انها انصدمت ايضا من ابراهيم لما طلعت هي عمرها ما كانت عارفة انه ما بيحبها و انه تكلم عليها وحش مرات وقالت لي انا كنت بحبه كتير.
    قالت لي انها انظلمت كتير في البرنامج خصوصا لما ادوها تابلوهين و بعدين صاروا يدوها مقطع من اغنية في البرايم و هدا الشيء اثر على نفسيتها لانها فهمت مهما عملت مش حيظهروني و هدا الشي بالنسبة لديالا ايضا كانوا يشوفوا ناس اقل منهم تعطاهم فرص و هما قاعدين يتفرجوا و هدا الشي اثر على نفسيتهم جدا لدرجة ما بقوش عارفين يعطوا حاجة.
    ونفس الشي بالنسبة لزاهر.
    ايضا الظلم في اللبس هي و اية دايما اقل شي و ما عندناش فرصة نختار زي التانيين و دايما ملبسينا اسود
    اما الاغاني اللي كانوا يعطوها لي ابدا مش ملائمة لصوتي و كنت مجبرة اغنيها

    لكن اكبر ظلم لما طلعت نومنيه تاني مرة بدون سبب قالت لي انا في الاسبوع الاخير شديت حيلي عشان الناس اللي صوتوا لي المرة الاولى وعملت ايفال حلو و حفظت كل الاغاني و في البرايم غنيت حلو يعني و لا غلطة بس اصروا يحطوني نومنيه.
    قالت كمان انه احدات كتير حلوة كانت بتحصل مع اصحابها كلهم و عمرهم ما حطوها و كان التركيز فقط على علاقتها بناصر و قالت انه هي مش هاممها اللي انعمل و انحكى لانها متأكدة من نفسها و عارفة انها كانت تتصرف بطيبة و تلقائية و ان المواضيع اتضخمت اكتر من الازم و قالت انه لولا وجود ناصر ماقدرت تتحمل الظلم اللي كانت تحس بيه في الاكاديمي.
    وانه ناصر طيب جدا و هما ركزوا فقط على اوقات تعصيبه وانه هو اكتر واحد في الشباب ملتزم بالصلاة في وقتها المحدد حتى لو كانت حصة يستأدن و يروح و اكتر واحد بيحب الكل .
    قالت انها كانت هي و هو يقعدوا يتكلموا في كل المواضيع و عمرهم ما حطونا بنتكلم متلا زي باش و لارا و نشكي همومنا كانوا مركزين فقط على ايصال فكرة واحدة للناس وخلاص و هادي الفكرة اصلا مش موجوودة.

    قالت لما طلعت من البرنامج عملوا سهرة حلوة هي و الشباب كلهم و التقت عيلة لارا وقالت انها كتير بتحبها . انا قلت لها لارا واخدة اكتر من حجمها و بيعاملوها بتميز مع ان صوتها مش كتير...
    قالت خولة هي تستاهل كل حاجة حلوة لانه قلبها طيب قوي قوي وهي من ااحلى الشخصيات اللي تعرفت عليها و انا بحبها قو ي قوي و هي فعلا طيبة و ما بتعرف تمتل ابدا و صادقة في كل حاجة.

    بالنسبة لباش قالت لي صوته كتير حلو حنون و غنت لي اغنيته لما تبطل تشرق شمس باحساس حلو قوي وقالت لي صوته كتير بيأثر في.
    بالنسبة لبسمة قالت لي انا اتمنى انها تاخد اللقب عشان يكون اللقب مغربي و عشان بسمة تستاهل لانه صوتها قوي و قالت لي انها نحب بسمة بزاف بزاف
    و لكن قالت بحسرة لو انا مكان بسمة و ناصر ما صوتش لبسمة و الله العظيم ما اكلمه طول حياتي حتى لو كنت كتير بعزه لانه ادا ما صوتش لبسمة كانه ماصوت ليش انا لانه بسمة هي اختي في الاكاديمي وعلاقتي معها غير عن الكل. و قالت يارب ينصفوها و ما تنظلمش هي الاخرى في الآخر.

    بالنسبة لسيراج قالت لي انه كلمها لما طلعت و صار يحكيها لبناني و ما عرفتوش و افتكرت انه حد يكدب عليها بس في النهاية قال لها هاهاهاهاها
    بالنسبة لمتعب قالت لي انه كتير بتعزه و انه هو و ناصر يعجبها تستفزهم و تعصبهم عشان بيتعصبوا بسرعة و قالت لي انا كت واخدة الحكاية لعبة و بحب العبها بحب اعصبهم و شوف ردة فعلهم عشان انا لما يعصبوا كتير بحس اني عايزة اضحك يعني هما يتعصبوا و انا اموت من الضحك ، بس الظاهر الموضوع اتخد بطريقة تانية من العالم.

    بالنسبة للطلاب التانيين ما جتش فرصة تكلم عنهم

    خــــــــــالد بوصخر اكبر معجب بخولة

    خالد الكويتي من اكتر الناس اللي بيتصلوا في خولة و بيحبها كتير و طلب منها انها تعمل معه عمل تمثيلي في الخليج و قالت لي انا ادرس الموضوع بتأني لكن هو مستعجل و قالت لي انا مش لاقية وقت اكل من كترة الناس اللي تستقبلهم و اللي يتصلون بيها و ايضا الصحافة يتصلو ا بيها طول الوقت و فعلا اجت صحفية في و قت حضوري عايزة تعمل معاها لقاء

    ده غير مجلة سيدتي اللي استقبلوها في المطار و ايضا مجلة*لالافاطمة المغربية* و صحف اخرى
    بعدين غنت لنا اغاني كثير انا و فوج كبير من البنات من احدى الثانويات اجو يتصوروا معاها
    بعدين كلمها واحد طفل عمره 5 او 6 سنوات حينجن عليها و امه مسكينة تقول من يوم ما طلعت و الولد عنده اكتئاب و صار يغني لها في التليفون ومش مصدق انها تكلمه و بعدين قال لها *برااااااااح *خليك فاجر* و صرنا كلنا نضحك

    غير كدة تلقت اتصال من ابو ناصر و قالت انها كلمت امه قبل كده

    اه و كلمتها واحدة اردنية قالت لها انت بدك نصوت لمين ؟ قالت لها للي تحبي انت . بس انت اردنية اكيد حتصوتي ليحيى قالت مش لازم انا بصوت لديالا قالت خولة انا فعلا حنقهر لو ديالا فلت.

    بالنهاية قالت لي مهما صار انا هلا مش زعلانة ابدا خصوصا لما شفت حب الناس لي بطريقة كبيرة و من كل الدول
    قالت خولة مهما كان ظلم او مش ظلم انا لا يمكن انسى انه ستاراك هو اللي عرف الناس علي مين كان يعرف واحدة اسمها خولة مع اني مؤلفة اغاني كثير و كلها عندي جاهزة مغربي و راي و شرقي
    قلت لها انشاء الله تلاقي انتاج كويس لان عندك الصوت و الصورة و الكاريزماو كمان الاغاي جاهزة
    قالت لي انشاء الله تعرفي انه اصلا اسبوع في ستاراك يخليك تنشهر كيف لو شهرين؟
    وقالت ستاراك اكبر البرامج شعبية عربيا و انا تفاجأت من حب الناس لي و استقبالهم رغم انه المدينة كازابلانكا مش مدينتي و مافيهاش اصحابي و اقاربي لكن الناس ابدا ما قصروا و الاستقبال كان تحفة و كتير تفاجأت و فرحت كتير.


      الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين ديسمبر 05, 2016 7:36 pm